Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: monaxas
Data: 2015-11-24 17:48:54
Pamatė žmones, gyvenančius ne betono džiunglėse. Gaila, kad dėl to reikėjo trenktis iki Prancūzijos.

Čia biški su Bronco konfliktukas buvo (aš atsiprašau, buvau grubus), kai jis bėdavojo, kad į butą lovos dydžio teliką sunku įnešt... Nu tikrai, jei negyvent dėžutėje, tai tas telikas būtų, turbūt, paskutinėj vietoj. Nu gerai, gal ne paskutinėj, bet tikrai atsirastų kitų prioritetų gyvenime negu kad žiūrėt BD filmą per visą akiratį.