Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-23 22:16:36
Visam pasauly yra visokiu zmoniu, pvz., as irgi per telika (tiksliau
dazniausiai net savo patogioj kedej isitaises per kompo monika) ziuriu tik
F1, kashi ir kartais (tipo PC ar EC) futbola.
Per telika vaikai paziuri multikus. Miegamajam telikas irgi kabo, buna
uzplaukia koki seriala praziuret, tai pravarom per savaite su zmona sezona
ir vel menesi-du ramu.
Bet is to ka maciau (ir ne tik ant LT) darau prielaida, kad mano iprociai
sitoj vietoj daugiau isimtis nei taisykle ir telikas kuo toliau, tuo labiau
virsta tokiu kombainu, kuris vieniem kuria fona, kitiem tarnauja kaip didele
plansete (ten koks youtubas, skype, net pabrowsinimas), treti neturi
idomesniu uzsiemimu ir realiai prie teliko leidzia vakarus, ketvirti gal ir
90% laiko prie teliko praleidzia ziuredami kokybiskus BD irasus, kur plazmos
bene vieninteliu atveju turetu pranasuma, bet tokiu vienareiksmiskai yra
mazuma. O ta dalis moderniu vakarieciu, kurie telika isijungia kokiam
pusvalandziui zinias pasiziuret, nes siaip randa idomesniu uzsiemimu,
dazniausiai ir filma pasiziuret eina kur i kinoteatra.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/