Tema: Re: Apklausa: J?so metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 19:17:19
On 01/28/2012 06:56 PM, Dainiushas wrote:

> nu vieta tikrai gera, totalus antimiestas, iki artimiausio eKsfalto 7km
> :D. O tu man šitais papasakok, ką išėjus į pensiją veikt toj sodyboj?

o ka veikt mieste, bute? kol yra mazi vaikai, tai sutinku - gyvent
vidury miesto patogu. uzmiesty nenoreciau. idealiausiai butu namas salia
azuolyno :)

> tu "gydai".

ne. as tik pareiskiu savo kitokia nuomone, o daug kas tai priima
asmeniskai, kaip prieskaista, 'gydyma'. as nesistengiu nieko perkalbet,
as diskutuoju. skirtignai pvz nuo taves, LP ir dar keleto mane pastoviai
'puolanciu' ir 'lazdavojanciu' personazu, as jusu kitokios nuomones
nepriimu asmeniskai, del jos nesijauciu nei izeistas nei nuskriaustas,
nei gydomas. buna, kad su kazkuo bediskutuojant ir sutinku, kazko
atsisakau savo nuomonej. zinai, visos sitos diskusijos nebutu, jei abu
susitare linksetume - buta pirkti yra jega, remontuoti yra jega,
gyvenimo prasme - turet savo buta ir t.t. mano siulymas tiems kurie
jauciasi gydomi, butu isvis nediskutuoti, nes nera tikslo :)