Tema: Re: Apklausa: J?so metin? rida
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-28 17:49:27
On 01/28/2012 05:26 PM, CodeC wrote:

> sitas visas reikalas yra diskusija, o ji paprastai atsiranda, kai
> susitinka keli skirtingi poziuriai? tai gal ir normalu, kad ne visu
> poziuriai vienodi.
> nu tai mano jaunu poziuri jauni zmones ir turetu kurti seimas bei gimdyt
> vaikus. ne 16-kos aisku, bet tie kurie tempia iki 40 imho daug praranda.

40 bet kuriuo atveju pereboras. Bet šiaip tai individualu. Tiesiog
ateina laikas - svarbu, kad tada būtų galimybės :)

> o tu pats dabar saziningai pabandyk paskaiciuot, per kiek metu ir kokiom
> gyvenimo salygom jaunas zmogus (baiges mokslus) ir pradejes dirbt gali
> isigyt buta? be pagalbos is sono. tiktais imk realia situacija lietuvoj,
> o ne tokia, kai 5 klt - ne uber didele alga :)

šiaip labai priklauso nuo prioritetų. Jei labai reikia geros mašinos,
pasipontavot, pagert su chebra etc - tada sunkiai. Bet tikrai yra daug
žmonių, su kitokiais prioritetais, kurie įsigijo tą ko norėjo. Ir tie
5kLt nėra uber jei tuo reikalu rimtai užsiimt. Gaila, kad labai
populiaru norėt _ateit_ į darbą ir _gaut_ algą....

> kas liecia gyvenima, tai seimai 6-8 klt yra OK. bet cia gyvenimui.
> kalbant apie busto kainas, net ir 10klt alga nebeatrodo didele ir
> pakankama viskam - normaliam gyvenimui ir bustui isigyti. tai kas lieka
> - ogi gyventi ir nuomotis ta busta. imho 15k - butu ta alga, kai busto
> pirkima butu neskausmingai imanoma suderinti su pilnaverciu gyvenimu.

vėlgi, kas tas pilnavertis gyvenimas? Nes labai daug, kad dabar atrodo
pilnaverčio gyvenimo dalis, po 20m atrodys kaip prapistas laikas ir
išmėtyti pinigai. O su 8kLt tai skaitau Lietuvoj galima gyvent ne tai
kad gerai, bet belenkaip zajabys.

> ir tai tuo atveju, jei matomas kazkoks tikslas ta busta konkrecioj
> vietoj turet. man pvz niekaip nedaeina, kodel zmones rastu isipareigoja
> ilga laika gyventi vienoj konkrecioj vietoj, ir moket uz ja niekaip
> besikeiciancios rinkos neitakojama pinigu suma bankui? juk tai ta pati
> dezute, kuria as nuomojuosi daug laisvesnem ir paprastesnem salygom ir
> bilekada galiu pasideret, pakeist i pigesne arba brangesne, mazesne arba
> didesne, priklausomai nuo besikeicianciu poreikiu ir salygu.

bet yra vienas dalykas kurį tau jau sakiau. Įsigyjamas kažkoks turtas.
Tuo labiau, kad turėt stogą virš galvos IMHO yra ir lietuviško
mentaliteto dalis ir negalima žmonėms uždraust tenkint tą poreikį.

> investicija ir prasme matyciau tik perkant kazkokia sodyba ar panasiai,
> kas is tikruju yra turtas. o butas - viso labo priemone apgyvendint
> robotuku armija, butas reikalingas, kad gyvent tam, kad dirbt mieste.

Nu o man pvz sodyba nu totaliai px, gal dėl to, kad atsibuvęs, gal dėl
to, kad ir taip yra ką veikt