Tema: Re: Apklausa: J?s¸ metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 19:45:12
On 01/25/2012 07:23 PM, esquires. wrote:

> dabar apie masina: juk galima automobili issinuomoti, galetum keisti kas
> pusmeti (ar kad ir kas ketvirti). sugenda - paimi kita. kodel tu ji perki?

viena is priezasciu - yra mane tenkinanciu variantu uz tokia suma, kuria
galiu isleist sugalvojes per 5 min. be jokiu paskolu ir isipareigojimu.
jei sudauzysiu - niekam neliksiu skolingas ir kita diena nusipirksiu
kita. analogisko busto kainos skaiciuojamos mano darbo desimtimis metu.
o as nezinau kur ir ka as dirbsiu po 10 metu. tiketina kad ne lietuvoje.
tau kazkas tavo ateity kortomis parode? kam man butas kaune, kuriam butu
sugaista marios laiko ir isleista kruva pinigu smarkiai sava ribojant,
jei po keliu metu gausiu darbo pasiulyma pvz vilniuje arba tam paciam
berlyne? jauti kaip mano atveju viskas paprasta - isvaziavimui nereiktu
nei menesio. tu tuo tarpu busi priverstas atsisakyt gero darbo
pasiulymo. vis dar manai kad apie ta pati snekam?
duosi konkreciu pavyzdziu su salygom ir kainom masinu ilgalaikes nuomos?
tikrai tuo nesidomejau, todel nezinau. siaip netikiu, kad kas tokia
paslauga teiktu tokiomis kainomis, kad apsimoketu nuomotis o ne pirkt.