Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 15:44:46
On 01/25/2012 03:34 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Gal gali pacituoti ta dali, kur tu uzsitikrini, kad seimininkas labai
> noredamas taves per tris menesius neiskraustys? Priimam salyga, kad į
> dushia nuomodamas neilysi ir pasirodys, kad seimininkas su tokiomis kaip
> mano kiaules akimis.

nepadiktuosiu, as ne teisininkas. kazka esu girejes, kad mazameciu vaiku
taip paprastai neiskrautysi. bet cia tik siaip, nei kart tokiu nesamoniu
neprireike ir nemanau kad prireiks. kiek nuomavausi tai visad dare
nuolaidas MAN, kad tik kuo ilgiau gyvenciau. as ieskodamas buta vertinu
daugiau nei sofos minkstuma. tu cia jau kalbi apie kazkokius gincus ir
garantijas, kuriu realiai niekur neturesi. 'savas' bustas man pvz yra
labai relatyvi savoka. nuo labai daug ko esi priklausomas, ir labai gali
buti, kad nuomotam buste daugeliu atveju busi daug laisvesnis ir turesi
daugiau pasirinkimo variantu nei pirktam.