Tema: Re: Apklausa: J?so metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 15:38:50
On 01/28/2012 03:29 PM, Dainiushas wrote:
> Codec'ai, bet tau rimtai netelpa variantas, kad papildoma eilutė banko
> išraše "Paskolos padengimas" gali nieko nekeisti, neatimti ir nesudaryti
> visiškai jokio diskomforto?

kalbant apie realia situacija, o ne apie 'jeigu butu', tai taip -
nedaeina. netgi gaunant gerokai didesnes pajamas nei lietuvos vidurkis,
uzdirbti normaliam butui, kuri matyciau prasme pirkt, smarkiai
neribojant saves - nerealu. kazkur cia rasiau apytikslias savo speliones
apie skaicius (algos, kainos, paskolos laiko). tai nepakomentavai. gali
parasyt trumpa instrukcija, kaip uzsidirbt jaunam zmogui, apie 300-400
kLt gyvenant pilnavertiskai? o ne su poziuriu (dabar (keliasdesimt metu)
pakentesiu, o 'poto' jau 'gyvensiu'.
kai zmones gauna pailikima, dovanu, arba daug pavagia nesneku, nes ner
prasmes. as irgi pirkciau buta, jei man turtingas tetis duotu pora simtu
gabalu. bet tokio tecio neturiu, tai ka daryt?