Tema: Re: Apklausa: Jūsų metinė rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 00:08:14
On 01/25/2012 12:03 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Gali. O jei nenori? Net atmetus religinius isitikinimus. Maciau kaip
> atrodo valdiska mokykla Pankove (Vilniaus naujininku galo analogas
> turbut). Nesunkiai padarytu mane kataliku, kad tik nevest ten savo vaiku.

kiek kaune/vilniuje yra mokyklu? yra geru ir blogu. kiek ju yra pvz
Berlyne ir kodel manai, kad pamates viena, zinai kaip atrodo kitos?
jei zinai - tai ok, nes as situ dalyku nzn. jei tikrai deutschland'e
tokios problemos su valdiskom ugdymo istaidom, tai nematau bedos - turi
vaiku, apsimeti tikinciu. moki uz vaiku lavinima. neturi - nemoki.
bet itariu tai problemos ne cia, o galvoj.