Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 18:21:19
On 01/25/2012 06:04 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Jo, ash irgi panasios pozicijos laikausi masinu atzvilgiu daug metu.

daznai keiti tema.

> Niekaip nesuprantu nx zmones jas perka, o po to sugedus ant kiemo
> remontuojas, kai didziule nuomos rinka.

nuomojiesi masina? masinas as irgi perku pagal galimybes - be jokiu
lizingu. nei kart pats neremontavau masinos nes REIKEJO. remontavau kai
idomu buvo. kai noro nebuvo - palikau servise ir pasiemiau sutvarkyta.
beje, nebeatsimenu kada ir kas buvo sugede. gal todel kad nenusipirkau
bmw-audi-vw iskamsos 'gero varianto uz pigiai'.