Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: esquires.
Data: 2012-01-25 19:16:25
"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:jfp9rs$deo$1@trimpas.omnitel.net...

> pezalai-skiedalai. kokia prasme saugumas ?:) pasisamdyk apsauginius jei
> bijai i lauka iseit :D
> jei cia vis dar apie 'isvaryma', tai nu as tau sakau - iki shiol visais
> atvejais manes prase dar pasilikti, dar labiau nuleisti kaina ir t.t. pvz
> siemet dar uz sildyma nemokejau. si menesi mokesiu pirma karta puse sumos
> (koki 150 lt uz 72 kv, vajezau kaip daug).
> visais kitais atvejais - nuomininkas yra daug saugesnis ir laisvesnis uz
> nuosavo busto savininka.

tiesiogine is serjijos 'prireike sunenui buto, nes istojo i univera - jums
teks issikraustyti'. zinau, tau taip nepasitaike, bet tokia yra kasdienybe,
nes nuomotojams butas yra tik vertingas turtas, kurio turejimas neturetu
slegti finansiskai, o ne verslas.

> ot ne px kas kiek. cia individualu - man 3-4 pats tas. ilgiau atsibosta ir
> vieta ir sienos ir aplinka. susitvarkai - ismeti daug shudo ir eini gyvent
> ten kur tuo metu norisi.

butent. todel jokio privalumo kraustymasis uz gyvenima daug metu toje
pacioje vietoje neturi. taip kad su pasaka apie varginanti remonta tau
ablomas gavosi.

> cha-cha-cha. nuomotis yra ziauriai pigu. puikus, naujai irengtas butas
> Kauno centre - 1000-1500 Lt. toks pats ne centre - per puse pigiau. uz
> 2000 Lt jau gali rast su sauna, dziakuziu ir kitais navarotais. gyveni ir
> dziaugiesi. kiek reiktu paskolos kad tai nusipirkti ir kada tu ja
> grazinsi? kiek mokesi per menesi? arba kiek prasipist kad visa tai paciam
> isirengti?

nes tu skaiciuoti nemoki ir tas, manrdos, akivaizdu visiems (isskyrus,
zinoma, tave pati). beje, as rimtai manau, kad mano butas yra savotiskas
pensijos draudimas, tik gerokai patikimesnis uz visu lygiu pensiju fondus.
uz 2'000 gera buta rasti vilniuje sunkoka, bet esme ne vien nuomos kainoje,
o tame, kurio is dvieju alternatyviu budu rezultatas protinguose laiko
pjuviuose yra geresnis.

> [...]
> NT nuvertejimo - juk gyvenam ziauriai nestabilios politikos ir ekonomikos
> salyje, kur burbulai sprogineja viens po kito - banku, NT, poto gal vel is
> naujo. kas atsizvlegs i darbo rinkos rizika - pasiemes puse limono tikrai
> jausiesi labai saugiai, tikra iesi garantuotas kad tuos 30-40 metu turesi
> is ko moket ir tau to busto vis dar reiks.
> as tai einu ir nuomojuosi pagal sios dienos savo galimybes - tai
> pigiausia. imti paskola - brangiausia ir rizikingiausia, ka gali
> sugalvoti. tu kurie perka be paskolos - neminek, juk kalbam apie
> nepertekusia saly, kur reik zvlegt i realybe.

na va, as juk sakiau, kad tu skaicuoti nemoki. puse milijono reikia ne
paimti, o padeti (isdalinus taip, kad viena dalis nevirsytu 345'280 litu).
antra, cia ne seimas, todel nekliedek apie paskolas (kokias dar paskolas? is
ko skolintis zadi, is stalciuko?) ir nepusk miglos apie burbulus neskiesk,
nes lyginant alternatyvas jie neturi jokios reiksmes ir jei kazkada bent
viena ausim esi girdejes, kaip palyginimas atliekamas, tada pats viska
puikiai supranti.

4. klausimas - na manau cia viskas aisku.