Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 15:42:04
On 01/28/2012 03:35 PM, Dainiushas wrote:

> šiaip tai žvengia tas kuris juokiasi paskutinis. o laiko dar yra :)

> šiaip man jau smalsu pasidarė - kodėl visos tos smulkmenos tave taip
> jaudina?:)

tikrai todel, kad bandau i tema diskutuot. be tu smulkmenu matai
nesusidaro pilnas vaizdas, kaip, is ko ir per kiek laiko jaunas zmogus
lietuvoj galetu nusipirkti buta uz savo uzdirbtus pinigus, gyvendamas
pilnavertiska gyvenima. tu va giriesi, kad nusipirkai, kad gyveni 'kaip
nori', kad greitai grazinsi paskola. bet nepatikslini - ant kiek tu
jaunas, kiek metu valgei kose be sviesto, kiek gavai dovanu, kiek dabar
sviesto i kose isidedi. gaunasi, kad sneki tik bile sneket. man va
paskaiciavus, tai gaunasi ARBA butas, ARBA pilnavertis gyvenimas. ir tas
ir tas kartu nesigauna. gal nemoku skaiciuot?