Tema: Re: Apklausa: J?so metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 18:12:57
On 01/28/2012 05:49 PM, Dainiushas wrote:

> šiaip labai priklauso nuo prioritetų. Jei labai reikia geros mašinos,
> pasipontavot, pagert su chebra etc - tada sunkiai. Bet tikrai yra daug
> žmonių, su kitokiais prioritetais, kurie įsigijo tą ko norėjo. Ir tie

tu viska labai suprimityvini, nzn del ko :) gali pavardint ir kitaip:
jei reikia lankytis gyvo garso koncertuose, su chebra ne pagert, bet
pabendrauti ir uzsiimti bendra veikla, pakeliauti, pamatyti, pazinti.
as tau ir bandau paaiskinti, kad labai daug zmoniu prioritetai, yra
tokie: pasidaryt euroremonta 'nuosavam' bute, kad turet kur pareit
paziuret TV. vertink pats, as jau senai viska ivertinau, ir ilgam...

> 5kLt nėra uber jei tuo reikalu rimtai užsiimt. Gaila, kad labai
> populiaru norėt _ateit_ į darbą ir _gaut_ algą....

matai, gal imanoma ir dar zymiai daugiau, tik klausimas kieno saskaita.
sveikatos, seimos, draugu? kam tada gyvent - tam kad daugiau uzdirbt?
dazniausiai visur, kur baigiasi 'ateit ir gaut', prasideda 'verslas'.
o tai labai grazu atrodo tik is salies. buvo cia verslu ir seimoj ir
draugu tarpe. px kad tukstantis nebe pinigas pasidaro. bet nx toki
gyvenima. man labiau priimtina 'ateit ir gaut', nei atsisakyt praktiskai
visko del pinigu. kadangi tokiu yra dauguma (naturalu), tai mes ir
kalbam butent apie realia situacija lietuvoj, koks yra santykis tarp to,
ka gauna tie 'ateinantys' ir busto kainos, kuri jie perka.

> vėlgi, kas tas pilnavertis gyvenimas?

turejimas hobi, nuosava kambari, laisvalaiki, pomegi, megstama rasytoja,
megstama muzikos atlikeja, su kuriuo esi geres arbatos, atostogu
naudojimas pagal paskirti, sveiko maisto valgymas, turejimas laiko
vaikams, bendravimas su draugais, galimybe rupintis savo sveikata
pastoviai, o ne kai gydytojas jau liepia, nuolatinis sportas, isvaizdos
prieziura.
nematau tikslo test, nes statistinis lietuvis daznai nieko iki cia
isvardinto neturi.

> išmėtyti pinigai. O su 8kLt tai skaitau Lietuvoj galima gyvent ne tai
> kad gerai, bet belenkaip zajabys.

toks vaizdas, kad 8 kLt keturiu asmenu seimai yra ziauriai daug. tai yra
ta suma, su kuria gali pilnavertiskai gyvent. nesakau, kad mazai, bet
bustui taupyt - be sansu.

> bet yra vienas dalykas kurį tau jau sakiau. Įsigyjamas kažkoks turtas.

butas nera turtas. jau sakiau, kadanors suprasi. man uzteko pavyzdziu
aplink, kad nesimokyt is savo klaidu.

> Tuo labiau, kad turėt stogą virš galvos IMHO yra ir lietuviško

tai as neturiu stogo virs galvos? :)

> mentaliteto dalis ir negalima žmonėms uždraust tenkint tą poreikį.

dazniausiai, vieninteli be maisto, deja...

> Nu o man pvz sodyba nu totaliai px, gal dėl to, kad atsibuvęs, gal dėl
> to, kad ir taip yra ką veikt

geras momentas. pabandyk pamastyt, kas atrodys geriau kai pensijoj busi.
ar dar turi vilciu ir sodybai uzsidirbti per gyvenima ?:) optimizmas
gerai... o gal vis delto butu buve geriau to buto nepirkt, nuomotis
pagal poreikius ir galimybes, o kazkada pirkt sodyba? :) cia mano toks
labai preliminarus planas. kai nebereiks buto mieste, nebesinuomuosiu.
jei jau kazka pirksiu, tai tikrai ne komunalini buta :)