Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 16:02:29
On 01/28/2012 03:51 PM, Dainiushas wrote:
> a tu tikrai manai, kad čia tinkama vieta dėt savo banko išklotines? Aš
> šiaip žmogus senamadiškas, net fejsknygės neturiu.....

ne tai, isklotiniu nereikia. algos ir masinos vertes santyki juk
nedvejodamas ipastinai. tai nesunku turetu buti trumpai nusakyt, kiek
metu taupei iki tol, kol nusipirkai buta. juk reikejo ir pradiniam
inasui sutaupyt, ir remontui, ir baldams. nu bet tu rasei kad netaupei,
kad siaip 'pinigu likdavo'. man tai neatrodo rimta sneka :) pinigu lieka
kai sau nieko neleidi. o kai nieko neleidi, kad 'liktu pinigu' nes
kazkada pirksi buta, tai ir yra taupymas. o kadangi kalba apie
lietuviskos algos ir lietuvisku butu kainu santyki, tai gaunasi kad tai
ziaurus taupymas ir saves ribojimas praktiskai visur isskyrus minimalius
poreikius.
aisku gavai min 5klt algos vos tik pradejai dirbt, per pora metu
susitaupei inasui ir buto irengimui, tada pasiemei paskola, dabar ramei
numeti po 2-3 klt imokai, dar 8 meteliai ir vsio :)
nes nu kitaip nepyk, bet nesusiveda skaiciai niekaip :) as gi zinau kiek
kainuoja butai, ju remontai, baldai.