Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-28 16:09:35
blin, tu taip užtikrintai varai, kad net nekyla ranka pertraukinėt..... :).

Gal tu visgi apsidairyk, gi ne visiems reikia po tris kart į metus
atostogaut kažkur užsienyje ir anie visai nesijaučia kažko netekę. Kad
5kLt nėra kažkokia uber kosminė alga. kad susitaupyt galima ne per du
metus, o per daugiau. galų gale, kai yra šeima, ne visada viskas perka
iš vieno žmogaus pinigų.