Tema: Re: Apklausa: Jûsø metinë rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-24 13:26:32
On 01/24/2012 01:22 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tai mano ziniomis ir mano namui neduoda gretimam sklype pastatytam.Tai
> irgi nuline verte? Nes labai jau idomus vertinimo kriterijus - turtas
> kainuoja tiek, kiek jo pirkimui skolina bankas. Tikrai logiska?

paskola duoda zmogui, ne namui. kodel tas namas turetu netikti kaip
uzstatas, jeigu jis pilnai baigtas ir iregistruotas? o jei nebaigtas -
tai ten kol kas dar ne namas. jau kartojuosi - tokie objektai ir juos
perkantys asmenys bendros rinkos situacijos neitakoja.
jei tau atrodo, kad banku politika neitakoja NT ir konkreciu atveju BUTU
rinkos situacijos, tai nzn apie ka su tavim cia dar diskutuot.