Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 15:29:14
On 01/25/2012 03:21 PM, Arj wrote:
> Nereikia buti daiktu vergu :-)

nu man patinka, stambiu daiktu neturiu beveik.
baldu tik keli smulkus. buta renkuosi su viskuo ko reikia gyvenimui.
nuomos pasiula turint galvoj gerus irengtus butus yra zenkliai didesne
nei pardavimo. salygas kolkas sekasi pasirasyt tokias, kokiu man reikia.
kraustausi vis i geresni ir tuo metu konkrecius poreikius geriau
atitinkanti buta.
persikraustymas gaunasi kaip grand susitvarkymas - ismetama daxuja
chlamo, senu daiktu rubu ir pan. persikrauscius visada geras naujumo
jausmas. nereik sukt smegenu del remontu ir kitokiu nesamoniu kam man
ziauriai gaila laiko. praeita karta susipakavimas truko nskubant pora
savaiciu. pervezimas - puse dienos. issipakavimas savaite.
nzn su kuo cia palygint. pvz su remontu darymu nusipirkus 'savo' buta.
kiek tai laiko trunka ivertinus visus galvojimus, ieskojimus,
planavimus? kaip faina poto daryt eilini remonta gyvenant tame bute. man
gyvent kelis menesius stroikese ir kalkese maziau idomu atrodo nei per
savaitgali susinest keliolika daiktu deziu i kita buta.
prablema nuomojantis vienintele - kai ieskai uz 200 Lt buto ir tikiesi
kad gyvensi patogiai.