Tema: Re: Apklausa: J?so metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 14:51:19
On 01/28/2012 01:42 PM, svyt wrote:

> Tu jiem sumoki banko mokescius, ko jiem jaustis kvailiais, pagyvens ten, tu
> jiem ismokesi buta, kitaip tariant butas uz dyka, tik pavadovaut

skiedalas. jie uzsikore simtatukstantines paskolas desimtims metu. is tu
butu po tiek laiko bus like dar blogiau nei dabartiniu tarybiniu dezuciu
bukle. nekalbant apie vidaus remonta, kuris net labai tvarkingai
gyvenant per 10 metu tampa svelniai tariant nekokios isvaizdos. kadangi
daugeliu atveju dziaugiasi kad aplamai kazkas ateina nuomotis, tai
nuomoja ir studentams ir visokiem spalvotiem, ir su gyvunais ir t.t.
beto, jie ten aria ir gyvena savo jaunus metus baisiom salygom, gyvena
bendrikuose, stresuoja kad kitamet atvaziuos pigesniu lenku ir vel reiks
banko prasyt atidet mokejimus. nx toki 'versla' :)

> nuomininkam, sugrys, ir tures ir santaupu kurias kur nors investuos, ar
> atsives jau vertybinius popierius, ismoketa buta, o tu jau busi senas,

ne, cia jie sugrys kai bus seni ir galu gale baigs palukanas bankui
basliuoti. kad kazka parsivez - sansu nedaug. ne siaip sau valgo bulka
su pienu ir gyvena po 4 vienam kambary. o cia apartamentus uz kelis
simtus kazkam nuomoja, ir tikrai banko imokai nuomos toli grazu neuztenka.

> Kai graziausi metai reikia ne jais dziaugtis o kalti kol yra sveikatos,

tai tu gyvenimo tada nebusi mates nei kai jie graziausi nei kai jie
baisiausi. kai iseisi i pensija vaziuosi i kurorta dairytis i jaunus
protingus zmones, kurie savimi ir vienas kitu dziaugiasi kol jauni ir
grazus, o ne tada, kai bybio per pilva nebesimato, vaistu grafikas
menesiui i prieki sudarytas, grazi zmona sypsosi nuotraukose darytose
pries 30 metu o vaikai gyvenas savo gyvenimus, nes tu 'akcijas
bekaldamas' jiems laiko neturejai ir jokio rysio tarp jusu neliko...

> senatvej galesi gyvent is akciju

tavo manynu geriausios akcijos yra daugiabucio plytos. o mano manymu -
vaikai. kuriems laiko ir pinigu auginti, lavinti, uzimti, myleti -
reikia cia ir dabar. o besaikis 'kalimas' ir dezute uz paskola bet
kuriuo atveju atima ir ta ir ta.