Tema: Re: Apklausa: J?s¸ metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 19:36:48

> na va, as juk sakiau, kad tu skaicuoti nemoki. puse milijono reikia ne
> paimti, o padeti (isdalinus taip, kad viena dalis nevirsytu 345'280 litu).
> antra, cia ne seimas, todel nekliedek apie paskolas (kokias dar paskolas? is
> ko skolintis zadi, is stalciuko?) ir nepusk miglos apie burbulus neskiesk,
> nes lyginant alternatyvas jie neturi jokios reiksmes ir jei kazkada bent
> viena ausim esi girdejes, kaip palyginimas atliekamas, tada pats viska
> puikiai supranti.

ble gal nerasyk girtas. bent pats supranti ka cia piesi?
as lyginu du dalykus - imt paskola 250-350 kLt su isipareigojimu moket
daug metu ar moket po 600-1500 Lt nuomos kas menesi be jokiu
isipareigojimu ir turet daug laisves. tu man aiskini kad as skaiciuot
nemoku. idomu kaip pats skaiciuoji. bent jau kaune nuomos/paskolos
imokos prpocijos labai smarkiai nuomos naudai. tokio buto, koki galiu
issinuomot uz 2000 Lt as isvis neipirkciau - jie kainuoja nuo 0.5 mln
mazdaug. toki koki ipirkciau - 250-350 kLt - as nuomojuosi uz 600-800
Lt. gal tu pats ismok skaiciuot, 'investuotojau'.