Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: esquires.
Data: 2012-01-25 17:59:36
keletas momentu:

1. nemanau, kad tau vienam, bet nuomininko saugumas, kaip bepaziuresi, pas
mus nelabai uztikrintas vien jau todel, kad butu nuoma tik itin retais
atvejais yra testinis verslas, dazniausiai paprasciausiai pasitaikiusi
galimybe arba "is reikalo" (kad butas tuscias nestovetu).

2. gausiai abejociau, kad puse europos kraustosi i kita buta kas 3-4 metus.

3. nuomotis brangu, kai kas tam paprasciausiai neuzdirba. sutinku, tikrai
patogiau, bet reikia skaitytis ir su sia aplinkybe, ne pertekusioje salyje
gyvenam.

4. bet juk smagiau moketi gyventi taip, kad galetum nusipirkti nama uz
kaina, trigubai virsijancia rinkos, ir visiskai nesukti sau del to galvos,
nes vistiek tai tik smulkios islaidos, o ne taip, kad varikli tenka
remontuoti kieme.