Tema: Re: Apklausa: Jūsų metinė rida
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-24 23:23:50
O ziurek - tu apie Vokietijos shvietimo sistema ismanai tiek pat, kiek apie
GB draudima ar truputi daugiau? Gal galetum patarti mano broliukui? Zinai,
27 metai - ne tiek ir daug, kad viska zmogus zinotu apie shali, kurioje
gyvena. O tu gi ir vazinejaisi ir domejaisi...

"CodeC"  wrote in message news:jfn75e$n9b$1@trimpas.omnitel.net...

On 01/24/2012 09:38 PM, Linas Petkevičius wrote:
> O Berlynas - kur? Brolis pakeite gyvenamaja vieta - pasikeite ir
> parapija. O tai kazkaip susije su mokesciais baznyciais ir tikybos
> pamokomis. Vos vos, ciut ne su kazkokio kardinolo protekcija leido
> pasilikt toje pacioje.

tai tavo brolis nezino, kad galima parasyt prasyma ir 'uzsiregistruoti'
netikinciu. tada jokiu mokesciu apskritai nereiks moket ir jokia
baznycia nepis proto. domejausi, vazinejau, bendravau - zinau.