Tema: Re: Apklausa: J?sų metin? rida
Autorius: Arj
Data: 2012-01-25 14:44:04
problema matai kas 4 metus persikraustyti? Jei dafiga mantos yra (pvz baldai
5 kambariams iskaitant virtuves su integruota technika) - tada taip, nu nx
O jei mantos nera - ne tiek daug tu minusai: daiktus supakuoti (paskutini
syki uztruko 0.5 men po darbo prisedant, daiktus pervezti, daiktus ispakuoti
(cia durniausia dalis, kai kas iki siol neispakuota :)
Paskutini karta primeciau, kad paskutinio persikraustymo islaidos man gavosi
apie 1kLt (mazdaug tiek butu jei pats nieko nebuciau dares, o samdes), tiesa
daiktu neperdaugiausiai - is stambesniu - tik saldytuvas.
O gyvent nuomojamam bute, ypac kol nera vaiku - yra daug pliusu. Pradedant
tuo kad gali nesukti galvos del baldu (su salyga jei nuomojantis ziurejai
kad bute viskas jau butu), baigiant tuo kad vieta galima rinktis kur kas
lanksciau.

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> parašė naujienų
pranešime:jfosbj$lph$1@trimpas.omnitel.net...