Tema: Re: Apklausa: J?s¸ metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 23:25:39
On 01/25/2012 11:12 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Tai kad tavo tendencijas sustacius į formules biski huinia gaunas. Beje
> - sakei jau daug atspejai savo prognozemis. Kiek bustas Vilniuje atpigo
> per paskutinius dvejus metus, nepriminsi? Artimiausius pora metu irgi
> tokiais tempais pigs?

tai nestatyk, nx tos formules?
as konkreciais skelbimais vilniuje nesidomiu, nes gyvenu kolkas kaune.
kazkodel nesugalvoju, kodel ten situacija turetu kardinaliai skirtis ir
priesinga puse? o kaune ir aplink kauna, tai jau rasiau - pats lankiausi
objektuose, kuriu SKAITINE kainos israiska pasikeite 3-4 kart, taip pat
tokiuose, kurie pigo apie 2 kart - sakyciau didzioji dalis vidutinio
lygio butu. neuzsirasineju i kalendoriu tikslios datos nuo kada iki
kada. mazdaug 3-4 metu laikotarpyje. pvz tas butas, kuri dabar as
nuomojuosi uz 600 Lt su nuolaidomis sildymui, seniau buvo nuomojamas uz
1500 Lt. tie patys butai, kuriu vieno vos nenusipirkau ir del kuriu
pirkejai vos nesimuse, dabar kainuoja per pus pigiau.
bendra palukanu norma neziurint trumpalaikiu suoliu padidejo mazdaug per
puse, pradinio inaso suma praktiskai isaugo nuo 0-5% iki 15 ir daugiau
procentu. nebutum trolis, dar ir kitus dalykus sugebetum susieti su NT
kainom. tau dar reikia kazkokiu formuliu? issivesk pats. man uztenka
faktu ir pavyzdziu, o svarbiausia - smegenu.