Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 16:39:57
On 01/28/2012 04:36 PM, Dainiushas wrote:
> aš tik nesuprantu kodėl tu jautiesi teisus skirstydamas kas gyvena kas
> egzistuoja.

nu tai kaip pavadint zmones, kurie kelis metus is eiles atostogu neina,
nes reikia buta tvarkyt? kurie maksimj skaiciuoja ka labiau apsimoka
pirkt, vista su kaulu ar file. cia ne as jauciuosi teisus, cia tau ir
medikai si bei ta pasakyt turetu.zmogui buti zmogumi neuztenka pavalgyt
ir pamiegot, o visa likusi laika dirbt. zmogui dar reikia ir kulturinio
gyvenimo, bendravimo, pramogavimo. bent minimalaus. jokio skirtumo kokia
mano nuomone siuo klausimu. nuo tam tikros ribos, zmogus tampa darzove,
net jei ir turi nuosava buta.