Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-27 23:28:52
On 01/27/2012 11:10 PM, Dainiushas wrote:

> nebaisu tarp nesuskaičiuojamos gausybės kvailių gyvent?

bijot tai nematau ko. dziaugiuos kad yra zmoniu, kurie nuperka buta, ji
suremontave, isvaro gyvent i europos bendrikus skint braskes, o tuos
puikiai irengtus butus uz juokinga kaina nuomoja man :)

> žinok, netaupiau. Kažkaip vis atlikdavo tų pinigų.

zinau, zinau.

> zn kuriam laikui - net jei to nepripazinsi, gyveni

> Nu lyg ir nepamenu pasakojęs kaip pirkau vertintojui butelį, kad
> parašytų didesnę vertę tikslu gaut iš banko 110% vertės paskolą....

tai emei 100% ?:) per du menesius uzdirbi senam pasatui. tai kiek cia
bus, kokie 5 klt mazdaug. paskolos liko 8 metai. gyveni PUIKIAME,
NUOSTABIAI irengtama naujos statybos bute. nu tai koki bent 300-400k su
visais baldais ir interjeru turejai palikt. tiketina, kad anksciau alga
buvo mazesne. kadangi sas skaiciuot moku, tai sutik, kad arba daug metu
gyvenai pusbadziu ir pirkdamas svajoniu buta didziaja dali sumokejai is
kisenes, arba trolini apie ta svajoniu buta ir gyveni barake. nu arba
gauni 15k i menesi, bet nepanasu is visko sprendziant :)