Tema: Re: Apklausa: J?sų metin? rida
Autorius: Arj
Data: 2012-01-25 16:43:19
kad daiktai greit dauginasi - ta zinau labai gerai. Bet sitoj vietoj ir
mentaliteta reikia pasireguliuoti kad nekaupti nereikalingu daiktu. Pvz. Pas
mane spintoj dabar gal 15 vnt kelniu, is ju paprastai nesioju gal 3, kitos
"nesezonas", "dar gaila ismesti" ir pan. Va taip ir galvoji - kokio organo
jos man visos reikalingos, jei nesiojamos tik kartais - puse ismetus, kad ju
truksta pastebeciau kad ju truksta (jei pastebeciau) po pusmecio gal tik.
Arba kitas pvz - rasomam stale buvo pora labai daznai naudojamu stalciu kur
visokias smulkmenas laikydavau (ten buvo dazniausiai naudojami stalciai).
Dabar, jau praejus 1.5metu nuo persikraustymo, vieninteles dezes kurios liko
neispakuotos - butent tos dezes, kuriose buvo sukrauta didzioji dalis tu
stalciu turinio - nes nieko is tu shudu man neprisireike :)
Bet va, prigimtis daro savo, ismesti gaila...

"esquires." <esquires@idiods.comm> para¹ģ naujienł
prane¹ime:jfp2ca$1cs$1@trimpas.omnitel.net...