Tema: Re: Apklausa: Jūsų metinė rida
Autorius: spirit
Data: 2012-01-24 15:11:02
As i Vilniu i darba vazineju po 75 km i viena puse, nieko sudetingo. Kelione
trunka 1 val. betonkeliu. Nuomotis buta butu pigiau ir laiko susitaupytu,
bet cia kaip kam patinka:)
Rida per metus ~40K km.

"Tomas"  parašė naujienų news:op.v8k9mnoptskzlc@tomas2...

On Tue, 24 Jan 2012 14:08:05 +0200, ROOTS <rootsas@gmailas.com> wrote:

> Nu tada biski klysti, nes kokiam vokietukui ar prancuzui nesunku

Žinok nelengva. Dažnai sunkiau, nei įveikti tą patį atstumą LT.

> vaziuot autostradom I darba 50-100km I viena puse.

Mano brolis gyvena DE ir pastaruosius du ar tris metus turi džiaugsmą
darban važiuoti apie 75km į vieną pusę.
Gal pusė kelio amžinai užgrūstais vietiniais plentais, kuriuose greitis
dažniausiai ribotas iki 70-80km/h ir draudžiama lenkti.
Kita pusė amžinai užgrūstais autobahnais. Taigi, jei sekasi - kelionėje į
vieną pusę telpa į 1,5h. Jei nesiseka - kokia avarija plente pakeliui,
avarija tunelyje esančiame po upe - prailgsta kartais ir 3 kartus. Tai
tokie smulkūs nepatogumai, jau nekalbant apie tai, kad iš esmės vien dėl
to važinėjimo buvo priverstas pirkti apynauję garantinę mašiną.

Kiek suprantu šiais metais kontraktas baigiasi, tai džiaugiasi, kad galės
ieškoti darbo vietos arčiau namų (na buvo naudinga karjeros sumetimais).

Į @utosų statistiką pakliuvo ir vienas "vokietys" su 7000km metine rida.