Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 16:01:03
On 01/25/2012 03:53 PM, Linas Petkevičius wrote:

> O tai rastu nepasiraset?

> Gi gi.

> Aga.

> Labai primena kai kuriuos mano klientus - "mano draudimo poliso salygos
> labai geros - treti metai draudziuosi ir nieko neatsitiko"

nu ir kas? kuo as rizikuoju? kad kadanors viena karta uzsirausiu ant
kazkokio idijoto? nu px - persikraustysiu, man tai nera labai sunku.
kai labai stengiesi kazkuriam variantui prigavot kuo daugiau trukumu tai
tikiu kad gaunasi - ypac tau. man pvz daug baisiau atrodo visokios
problemos naujose statybose, dingusios garantijos, bankrutave imones, po
poros metu is naujo daromi remontai, metomi pinigai, nuolatiniai
rupesciai ir pan. senose statybose amzinai nesibaigiantys remontai,
renovacijos, uzsikimse kanalizacijos ir pan. kai nuomojuosi - jei kazkas
nutiks, tiesiog iseisiu per pora savaiciu kitur ir paliksiu ta varga
kitiems. irgi sakysi ne visur taip - o as tau sakau, kad nuomuojuosi
labai sekmingai. taip kad - lygu :)