Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-27 23:00:24
On 01/27/2012 10:50 PM, Dainiushas wrote:

> o tai kas?

jei tikrai uz paskola, tai kvailyste.

> už tiek kiek moku bankui, tikrai nieko neišsinuomočiau. kita vertus, jei

tai tu skaiciuok viska, o ne ka sia diena moki. visus metus kuriuos
taupei, visa milijona pirkiniu ka pirkai i ta buta isikeles, viska ko
del to atsisakei.

> nuoma skaitine išraiška ir pigiau - skirtumą labai lengva pravalgyti ir
> vietoj to, kas po x metų turėt butą, turėsi tik prisiminimus kaip sočiai
> valgei. O ar beturėsi po tų metų už ką nuomotis - jokių garanrijų.

ir su tokiu mastymu reik imti paskola? :) ok - patylesiu, visi gyvena
kaip moka. tai ne man.

> nu laiko gal kiek ir sugaišau, bet kuriuo atveju būčiau sugaišęs kažkam.
> Nervų nulis, pinigai px - jie tam ir skirti, kad išleist. Bet gyveni
> taip kaip nori, per langą matai tai ką nori ir t.t.

> 8m likę, mokėt nebaisiai daugiau nei už nuomą. Tai dėl ko stresas?

matai, is sito pasakymo kotais manau, kad tu ta buta pirkai gausiai ne
uz paskola. nes arba ziauriai trolini apie 'matai ka nori ir gyveni kaip
svajojai', arba gavai palikima, arba laimejai loterijoj, arba 10 metu
kisai centus i kojine, valgiai ryzius, vazinejai sena silke o dabar
vaizduoji 'pona' kuris greitai - po 8 metu - baigs moket paskola, kuria
denge menka buto kainos dali :D o man tie desimt metu - right now - yra
patys brangiausi ir graziausi gyvenime. todel, kad tai suprantu, tai ta
ir darau - gyvenu :) o tam reikia pinigu. net jei uzdirbciau 5x tiek,
buto tikrai nepirkciau.