Tema: Re: Apklausa: Jūsų metinė rida
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-24 23:59:28
Nelabai yra prasmes diskutuot toliau. Nes ash kalbejau apie Codeco pasakyma,
kad pas mus nera problemu jei nuomojiesi. Pas mus ilgalaikes nuomos
institutas kolkas tik shakemis ant vandens. Sutinku - Vokietijoje su nuoma
geriau, nes ten gali buti labiau garantuotas, kad ir darzeli ir mokykla
vaikai baigs gyvenant vienoje vietoje, jei tik noresi. Pas mus tai daug
maziau tiketina. Aisku, galima aiskinti, kad "o ash rasiu buta gretimam
name, toki pati ir uz ta pacia kaina", bet jei jums tai ne problema ir
itikinama - paprasciausiai reiskia skiriasi musu poziuriai.

"padugne"  wrote in message news:jfn93c$np4$4@trimpas.omnitel.net...

On Tue, 24 Jan 2012 23:45:42 +0200, Linas Petkevičius wrote:

> Klausimas ne tai - ispucia ar sumazina. Esme tame, kad pasakymas
> "visiskai jokiu problemu" - netikslus.

Gerai, jei jau esi toks vokietis pedantas, patikslinam: "jokiu papildomu
problemu lyginant su tokio pat buto/namo pirkimu". Man kazkaip atrode kad
anam kontekste tai ir taip savaime suprantama.

--
kthxbai.