Tema: Re: Apklausa: J?so metin? rida
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-28 16:33:39
o tu nepagalvoji, kad kažkam tas remontas teikia daugiau džiaugsmo nei
pagėrimas išsinuomotoj sodyboj? Kur pvz. manęs ir sumokėjęs nenuvarytum? :)

O kas link užtenka viskam....tai be reikalo tu čia :). Nes kažkam, tavo
tas užtenka gali pasirodyt toks ubagynas..... Šiuo atveju galima kalbėt
nebent apie dvasinę būseną, o čia jau į galvą neįlysi ir nepasakysi,
kuris kada supranta, kad jam jau užtenka.

Nu bet nuvažiuot prie jūros ir nusipirkt žaislų kažkaip galiu sau leist
be problemų.