Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: mk
Data: 2012-01-28 16:20:10
Jei uzdirbi kokius 5000, tai kur juos isleisti "normaliam" gyvenimui?
Kas antra menesi i tailanda, elitinem prostitutem, naujausia IT technika
su nerealiais antkainiais, masinos is salono? Fee, to anksciau ar veliau
atsikandama.
Visa tai ko reikia bent jau ant Kauno gali tureti uz 3000lt/men. Ir tai
ne sena silke ar ryziai. Ka daryti su likusiais 2000lt? Kazkur reikia
investuoti. Vienas investuojas tarkim i kurvas berlyne, kitas investuoja
i buta. Abu nera idiotai, abu daro teisingai, tai ko jiems reikia.