Tema: Re: Apklausa: J?s¸ metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 23:06:39
On 01/25/2012 10:54 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Dabaritnis tavo parasymas bendromis frazemis adekvatus prognozei -
> "manau, kad kita savaite bus trumpalaikiai krituliai be pertrauku" ir
> manipuliuodamas reziais ash tau dabar beveik pritempsiu, kad ir dabar NT
> vos ne tiek kainuoja.
>
> Tad patikslinu:
>
> Siek tiek daugiau nei vidutiniskai - 10 proc. daugiau nei vidurkis.
> Per 5-10 metu yra 7,5 metu.
> Nesunkiai sutaupyti - skirti 20 proc. menesiniu neto pajamu.
>
> Ne taip?

tau kazkodel labai pedantisko tikslumo. o man svarbi pati tendencija. ir
dabar nekainuoja visi butai vienodai. kainu issibarstymas gana platus.
tai ko tu nori? bendra tendencija - kainuos kelis kart pigiau nei dabar.
daugiau tikslinkis jei turi tiksla pats. as tai turiu tiksla neismest
kruvos pinigu veltui.