Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: esguires...
Data: 2012-01-25 20:58:13
tu dar desra ir menuli palygink ir dziaukis optimistiniais rezultatais.
taip, kaip tu, lygina nebent studentai ir tai tik tie, kuriu neprileidzia
prie sesijos, nes maza to, kad siaip debilai, tai dar ir su iniciatyva.
paskolos emejas, grazulio ir vesaites lygio 'finansu analitikas'. kam tokiam
taip nepasiseke tau ekonomikos pradmenis isdestyti, kad toliau virselio
nepazengei?