Tema: Re: Apklausa: J?so metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 17:26:10
On 01/28/2012 05:09 PM, Dainiushas wrote:
> tavo požiūris ir yra viso šito reikalo esmė.

sitas visas reikalas yra diskusija, o ji paprastai atsiranda, kai
susitinka keli skirtingi poziuriai? tai gal ir normalu, kad ne visu
poziuriai vienodi.

> Vegetuoti kol kas ačiū Dievui neteko niekad, bent jau mano požiūriu. Man
> 34, jei jau tai taip svarbu :). O ant tavęs, nu jaučiasi, kad dar jaunas
> - tiek metais, tiek vidumi :). Kažkada ir aš panašiu stilium kibdavau už
> atlapų. Gal todėl ir vaikų neturėjau - nes pats dar vaikas jaučiausi ;).

nu tai mano jaunu poziuri jauni zmones ir turetu kurti seimas bei gimdyt
vaikus. ne 16-kos aisku, bet tie kurie tempia iki 40 imho daug praranda.
o tu pats dabar saziningai pabandyk paskaiciuot, per kiek metu ir kokiom
gyvenimo salygom jaunas zmogus (baiges mokslus) ir pradejes dirbt gali
isigyt buta? be pagalbos is sono. tiktais imk realia situacija lietuvoj,
o ne tokia, kai 5 klt - ne uber didele alga :)
kas liecia gyvenima, tai seimai 6-8 klt yra OK. bet cia gyvenimui.
kalbant apie busto kainas, net ir 10klt alga nebeatrodo didele ir
pakankama viskam - normaliam gyvenimui ir bustui isigyti. tai kas lieka
- ogi gyventi ir nuomotis ta busta. imho 15k - butu ta alga, kai busto
pirkima butu neskausmingai imanoma suderinti su pilnaverciu gyvenimu.
ir tai tuo atveju, jei matomas kazkoks tikslas ta busta konkrecioj
vietoj turet. man pvz niekaip nedaeina, kodel zmones rastu isipareigoja
ilga laika gyventi vienoj konkrecioj vietoj, ir moket uz ja niekaip
besikeiciancios rinkos neitakojama pinigu suma bankui? juk tai ta pati
dezute, kuria as nuomojuosi daug laisvesnem ir paprastesnem salygom ir
bilekada galiu pasideret, pakeist i pigesne arba brangesne, mazesne arba
didesne, priklausomai nuo besikeicianciu poreikiu ir salygu.
investicija ir prasme matyciau tik perkant kazkokia sodyba ar panasiai,
kas is tikruju yra turtas. o butas - viso labo priemone apgyvendint
robotuku armija, butas reikalingas, kad gyvent tam, kad dirbt mieste.