Tema: Re: Apklausa: J?s¸ metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 18:15:56
On 01/25/2012 05:59 PM, esquires. wrote:
> keletas momentu:
>
> 1. nemanau, kad tau vienam, bet nuomininko saugumas, kaip bepaziuresi, pas
> mus nelabai uztikrintas vien jau todel, kad butu nuoma tik itin retais
> atvejais yra testinis verslas, dazniausiai paprasciausiai pasitaikiusi
> galimybe arba "is reikalo" (kad butas tuscias nestovetu).

pezalai-skiedalai. kokia prasme saugumas ?:) pasisamdyk apsauginius jei
bijai i lauka iseit :D
jei cia vis dar apie 'isvaryma', tai nu as tau sakau - iki shiol visais
atvejais manes prase dar pasilikti, dar labiau nuleisti kaina ir t.t.
pvz siemet dar uz sildyma nemokejau. si menesi mokesiu pirma karta puse
sumos (koki 150 lt uz 72 kv, vajezau kaip daug).
visais kitais atvejais - nuomininkas yra daug saugesnis ir laisvesnis uz
nuosavo busto savininka.

> 2. gausiai abejociau, kad puse europos kraustosi i kita buta kas 3-4 metus.

ot ne px kas kiek. cia individualu - man 3-4 pats tas. ilgiau atsibosta
ir vieta ir sienos ir aplinka. susitvarkai - ismeti daug shudo ir eini
gyvent ten kur tuo metu norisi.

> 3. nuomotis brangu, kai kas tam paprasciausiai neuzdirba. sutinku, tikrai
> patogiau, bet reikia skaitytis ir su sia aplinkybe, ne pertekusioje salyje
> gyvenam.

cha-cha-cha. nuomotis yra ziauriai pigu. puikus, naujai irengtas butas
Kauno centre - 1000-1500 Lt. toks pats ne centre - per puse pigiau. uz
2000 Lt jau gali rast su sauna, dziakuziu ir kitais navarotais. gyveni
ir dziaugiesi. kiek reiktu paskolos kad tai nusipirkti ir kada tu ja
grazinsi? kiek mokesi per menesi? arba kiek prasipist kad visa tai
paciam isirengti?
jei jau siulai zvlegt i realybe - tai pasigedau atsizvlegimo i rizika
del NT nuvertejimo - juk gyvenam ziauriai nestabilios politikos ir
ekonomikos salyje, kur burbulai sprogineja viens po kito - banku, NT,
poto gal vel is naujo. kas atsizvlegs i darbo rinkos rizika - pasiemes
puse limono tikrai jausiesi labai saugiai, tikra iesi garantuotas kad
tuos 30-40 metu turesi is ko moket ir tau to busto vis dar reiks.
as tai einu ir nuomojuosi pagal sios dienos savo galimybes - tai
pigiausia. imti paskola - brangiausia ir rizikingiausia, ka gali
sugalvoti. tu kurie perka be paskolos - neminek, juk kalbam apie
nepertekusia saly, kur reik zvlegt i realybe.