Tema: Re: Apklausa: Jūsų metinė rida
Autorius: esquires.
Data: 2012-01-24 13:05:47
bet jei rimtai, tai gaidys ir suomija, ir norvegija, ir danija ir kedo
megstama vokieciu zemaitija (nyderlandai), nes blet kazkokiems supistiems
dviraciams takai visur yra, o rolikams - xuj, tik parkai ir spec. trasos. ne
kad nutiestu normalius takus ir galetum saugiai i darba vazinti nebijodamas,
kad koks urodas su dvirka nutrenks, nes tie vaziuoja neziuredami, roleriu uz
eismo dalyvius nelaiko. apie lietuva net nekalbu, vienas padorus takas yra,
bet ir jame dvirkininkai roleriais labai nepatenkinti, pretenzijas reiskia,
nors zenklas aiskiai rodo, kad takas ne vien jiems. o juk ant kiek
ekologiskas ir pigus susisiekimo budas, dviratis pagal siuos kriterijus arti
nestovi.