Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 19:15:39
On 01/28/2012 06:54 PM, Dainiushas wrote:
> tai žinoma, kad nuotraukose. O tu nori pasakyt realiai tam 840'tam
> uždirbi? Bet taip sąžiningai? Nes mano nuomone tai yra nioliktos eilės
> poreikis, tikrai toli po nuosavo būsto :).

nu matai, uzdirbi tai pinigus - universalia valiuta, uz kuria gali pirkt
ka nori. jei klausi apie prioritetus, tai taip - dar visai apsisprendes
neesu, todel jo dar ir neturiu. bet jei lygint buto pirkimo ir 840-to
pirkimo prioritetus, tai butas isvis toli toli dugne... grubiai tariant,
jei nukristu puse milijono is dangaus, tai tada tikrai nesugalvociau kur
prasmingiau juos isleisti greitai, saskaitoj tiek laikyt bijociau, tai
pirkciau arba statyciau nama.