Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 18:37:32
On 01/28/2012 04:50 PM, Dainiushas wrote:

> Na atsiradus šeimai išlaidos sumažėja vien jau dėl to, kad nemažai
> dalykų yra bendri - pradedant tuo pačiu būstu - o atlyginimai, jei
> viskas normaliai - du.

bet padideja ir poreikiai. o atmetus butinybe taupyt bustui (perlipus
per savo lietuviska mentaliteta), pasirodo, kad rimtai galima gyvent gan
neblogai ir sau kazka leist. pvz kuri laika vis mastau, jau pirkt 840-ta
ar dar pataupyt geresniam :) tokie tie malonus seimyniniai rupesciai,
nevergaujant bankams :) 'isigijes stoga' virs galvos tikrai negaleciau
leisti sau net pasvajot apie tai. ir nx man to reiks KAZKADA? man to
reikia dabar.