Tema: Re: Apklausa: J?so metin? rida
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-28 17:09:50
tavo požiūris ir yra viso šito reikalo esmė.

Vegetuoti kol kas ačiū Dievui neteko niekad, bent jau mano požiūriu. Man
34, jei jau tai taip svarbu :). O ant tavęs, nu jaučiasi, kad dar jaunas
- tiek metais, tiek vidumi :). Kažkada ir aš panašiu stilium kibdavau už
atlapų. Gal todėl ir vaikų neturėjau - nes pats dar vaikas jaučiausi ;).