Tema: Re: Apklausa: J?sø metin? rida
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-28 18:54:49
tai žinoma, kad nuotraukose. O tu nori pasakyt realiai tam 840'tam
uždirbi? Bet taip sąžiningai? Nes mano nuomone tai yra nioliktos eilės
poreikis, tikrai toli po nuosavo būsto :).

Na bet kita vertus, tai px, bile norisi ir turi už ką. Bet vat apie šitą
"projektą" tai tikrai norėčiau pakalbėt po 20 metų :)