Tema: Re: Apklausa: J?s¸ metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-24 14:54:11
On 01/24/2012 02:49 PM, esquires. wrote:
> ok, zodziu tu teigi, kad vidutine ~50 kvadratu dvieju kambariu (apie kazka
> tokio ejo kalba pernai) buto kaina vilniuje 2014 metu pirma ketvirti bus nuo
> 43'000 iki 63'000 litu, ir, is to iseitu, kvadratas vidutiniskai nuo mazdaug
> 850 iki mazdaug 1250 litu? platokas rezis, kaip zinovui.

nu tai kita zinovu puse teigia, kad kainuos kaip dabar. beje, pastoviai
kraipai mano zodzius. as jau pries 2-3 metus rasiau, kad realiai kazkas
keisis 2014-2015 metais. pirma ketvirti ir 'pyst atpigo' sugalvojai pats.
paziuresim kuris busim arciau tiesos, tu su savo 5 klt ar as su savo 1
klt uz kvadrata, palyginsim tada kuris didesnis zinovas buvom.