Tema: Re: Apklausa: Jūsų metinė rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 00:17:38
On 01/24/2012 11:59 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Nelabai yra prasmes diskutuot toliau. Nes ash kalbejau apie Codeco
> pasakyma, kad pas mus nera problemu jei nuomojiesi. Pas mus ilgalaikes
> nuomos institutas kolkas tik shakemis ant vandens. Sutinku - Vokietijoje
> su nuoma geriau, nes ten gali buti labiau garantuotas, kad ir darzeli ir
> mokykla vaikai baigs gyvenant vienoje vietoje, jei tik noresi. Pas mus
> tai daug maziau tiketina. Aisku, galima aiskinti, kad "o ash rasiu buta
> gretimam name, toki pati ir uz ta pacia kaina", bet jei jums tai ne
> problema ir itikinama - paprasciausiai reiskia skiriasi musu poziuriai.

diskutuot visada yra prasme. tik deja, mazai kas moka prasmingai
diskutuot be asmeniskumu ir pykciu.
siaip tai reiktu pirma suprast, kad visokiu buna zmoniu. as nuomojuosi
jau senai. taip pat kazkada buvau praktiskai nusipirkes buta - bet laiku
atsisakiau, ir nutraukiau sutarti, del labai daug priezasciu.
dabar del to labai dziaugiuosi. gyvenu SAU ir savo seimai, ne namams, ne
daiktams. nuomojuosi viso labo trecia buta. iki shiol krausciausi kas
3-4 metai. ir ne del to, kad kazkas priverte, o del to, kad pats
norejau. dabar vel jau jauciu ta nora, ir manau pusmecio-metu begyje
issikraustysiu kitur. nors siaip galeciau cia gyvent turbut ir dar 5
metus. tai cia tiek apie kraustymosi baubus :)