Tema: Re: Apklausa: J?s¸ metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-25 20:05:40
On 01/25/2012 07:16 PM, esquires. wrote:

> nes tu skaiciuoti nemoki ir tas, manrdos, akivaizdu visiems (isskyrus,
> zinoma, tave pati). beje, as rimtai manau, kad mano butas yra savotiskas
> pensijos draudimas, tik gerokai patikimesnis uz visu lygiu pensiju fondus.

o as manau kad geriausia investicija ir draudimas - vaikai. iskart pvz -
zmonos mama turi nama, kuris stovi tuscias o ji pati gyvena anglijoj su
kita savo dukra, nes taip smagiau. as maksimaliai sau ir savo vaikams
SIANDIEN, kai mums to labiausiai reik, leisti galiu busta nuomodamasis.
kas bus ir ko man reiks/nereiks senatvej, man dabar maziausiai rupi ir
nematau prasmes spelioti. tau atrodo teisinga daxuja laiko ir pinigu
skirti busto isigijimui. as matau lengvesni kelia turet ta pati ar dar
geriau uz siai dienai mazesnes sumas, be laiko gaisimo ir be jokiu
isipareigojimu ir stresu. juo ir einu.