Tema: Re: Apklausa: J?so metin? rida
Autorius: svyt
Data: 2012-01-28 13:42:24
> bijot tai nematau ko. dziaugiuos kad yra zmoniu, kurie nuperka buta, ji
> suremontave, isvaro gyvent i europos bendrikus skint braskes, o tuos
> puikiai irengtus butus uz juokinga kaina nuomoja man :)

Tu jiem sumoki banko mokescius, ko jiem jaustis kvailiais, pagyvens ten, tu
jiem ismokesi buta, kitaip tariant butas uz dyka, tik pavadovaut
nuomininkam, sugrys, ir tures ir santaupu kurias kur nors investuos, ar
atsives jau vertybinius popierius, ismoketa buta, o tu jau busi senas,
pavarges, nieko savo neturintis, bankai paskolos nebeduos kaip seniui, ir
nezinosi kaip isgyvent- su lt pensija buto nepasinuomuosi. Europoj, kur butu
nuomos pigesnes nei imokos bankui uz pirkta buta, bei pensija leidzia
nuomuot buta ir dar lieka desrai bei vaistams tai ko gi ne, bet lietuvoj jei
niekas nepasikeis, o kadangi per 20 metu pajudejom mazai i prieki, kazi ar
per kitus 20 kas nors pasikeis radikaliai. Kai graziausi metai reikia ne
jais dziaugtis o kalti kol yra sveikatos, senatvej galesi gyvent is akciju
savo malonumui, o ne atvirksciai- sveikatos nebus, o turesi dirbt juodai.