Tema: Re: Apklausa: J?so metin? rida
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-28 16:52:12
On 01/28/2012 04:42 PM, Dainiushas wrote:
> nu žiūrėk, pasirodo pats viską žinai ir puikiai supranti. Tik kažkodėl
> pinigus švaistančius kitaip nei tu laikai kvailiai..... :).
>
> btw, primečiau kiek bankui sumokėsiu palūkanų. per mėnesį gaunasi mažiau
> nei tu sumoki už nuomą. Ir po tų kelių metų turėsiu nuosavą kažkiek
> vertą turtą. O tu?

bet tu kazkodel viska skaiciuoji nuo sio momento.
o as vis bandau isklausti, kiek metu reikejo vegetuoti, kad susitaupytum
gera dali to busto vertes?
tau kazkodel baisu cia parasyt bet kokia asmenine info. asmens kodo juk
niekas nepraso. man pvz dabar 28 metai. jau turiu 2 vaikus. is tavo
visokiu pasakojimu ir prisiminimu apie zigulius ir moskvicius, speciau
kad tau turetu buti mazdaug 10 metu daugiau. vaikai atrodo panasaus
amziaus musu. tai vat tiek tu imho praradai savo gyvenime. bet cia tik
mano poziuris ir nuomone. t.y. bandau paaiskinti, kad man niekaip
nepavyktu save nuteikti ir itikinti dar 10 metu palaukti, pakenteti,
'pakalti' bapkes, pataupyti, o tada jau kurti sheima ir pirkt buta :)
as noriu gyvent dabar, o nusipirkus buta, tas gyvenimas, mano poziuriu,
baigtusi.