Tema: Re: Apklausa: J?sų metin? rida
Autorius: Arj
Data: 2012-01-25 14:10:39
del tevu - taip, del vaiku - gali buti visaip. Pvz jei  persikeliama del
vaiku i didesni buta - tai gal vaikui bus atskiras kambarys, o kai kuriems
tai svajone, ypac paauglystej; O del vaiko poreikiu - sakyciau poreikiai ne
kieme, o drauguose (kurie is pradziu buna "kiemo", paskui mokyklos, etc)

"esquires." <esquires@idiods.comm> para¹ģ naujienł
prane¹ime:jfoqse$ilb$1@trimpas.omnitel.net...
> ko tai man atrodo, kad "labiau poreikius atitinka" pirmiausiai tevu, nes
> vaikam kieme didziausi poreikiai.
>

> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message
Pereisiu