Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ?nauj?auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-31 14:57:24
On 2017-03-31 14:06, Linas Petkevičius wrote:

> Taip - butent ta pati logika. Todel jei automobilsi atrakintas bus
> paliktas darzelio teritorijoje, kur vaikai zaidzia - atsakysiu. Jei
> stoves gedimino prospekte, uzdarytas - atsakomybe sunkiai isivaizduoju.
Mes nediskutuojame to atvejo - kai auto - uzrakintas.

> Variantas, kad kyla atsakomybe, jei bus nuvarytas privaciame kieme
> stovintis karutis

Situacija truputi keicia tai, kad auto - padidinto pavojingumo priemone

  ir vagis ju padarys zala - ryzos kueles sapnas.

Tuo tikras? Irodysi, kad i tavo nerakinta kiema niekas negalejo patekti,
irodysi, kad vaikas suprato, kad vagia? Ir vis vien tau liks
"nepasirupinai, kad padidinto pavojingumo priemone" butu saugi ir
nepadarytu zalos.

> Atsako.

Tu tikrai gerai viska perskaitei? Nes uzkisti galejo ir
nukentejusysis...Ir atsakomybe kyla tik tretiesiems asmenims... Ir
prieziura/ neprieziura vykdyti savininkai ipareigojo bendrija... Ir nera
JOKIO prieziuros reglamento, kuri reiktu vykdyti...Ir net nera irodymu,
kad buvo uzkista (tik kazkas sake, kazkas girdejo, ismokejom) Taigi, jei
atsako siuo atveju, tai uz nerakinta palikta auto nerakintam kieme su
degimo rakteliais uz su ja vaiko padaryta zala tikrai teks atsakyti.
Audrius K.
P.S. Mano atveju yra dar n+1 aplinkybe (kuriu as nevardinsiu iki proceso
baigties), kuri naikina atsakomybe. Ir visa laime, kad yra :-)  `o va
kaip butu su paliktu auto su rakteliais, jei pasivazinetu vaikai -
sunkiai irodytum, kad savininkas cia ne prie ko... Ypac zinant, kad tai
padidinto pavojingumo priemone, ir todel jos negalima metyti belekur
belekaip. Pastatymas uzrakinto auto - tai nera metymas belekaip. O va
nerakinto su rakteliais degimo spyneleje - jau tau tektu irodyti, kad tu
ji saugiai palikai :-))