Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-03-30 11:38:07
Ne iš tos pusės mano sakinį perskaitėt (:
Toj naujoj Corsoj visiškas liūdesys - eilinis kibiras. Turint maknoj 13000
tikrai neimčiau naujo kibiro. O patikimumas, tai irgi abejotinas: užsidega
mėsmalė periodiškai, o nuvykus į AutoVici ji būna užgesus ir nichuja
servisas neranda dėl ko. Laiko gaišimo nemažiau nei su senu triperiu
važinėt. Niekas ten tavęs išskėstomis rankomis nelaukia: skambini.
užsiregistruoji, paskiria laiką. Nuveži jiems ir palieki minimum pusdieniui.
Tai čia kur ir kas susitaupo? Kad nereik pinigų mokėt? BBD, jau geriau
nenaujas daiktas ir geras servisas.