Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo diena - ar verta pradet dairytis ?naujaauto?
Autorius: ravikas
Data: 2017-03-30 11:04:33
pats apsispręsk ko tau reikia.,

IMHO aš ieškočiau naudotos 3-5 metų ~100kkm bėgusios, gautųsi įmoka
panaši kaip naujos, bet išmokėtum visą sumą ir jeigu auto nekelia
rūpesčių tai gali drožti toliau, plius nėra jokių ridos/etc apribojimų.

Mes turim  vieną auto, kažkaip pasidalinam, smagiausia kad gali užsiimti
savo reikalais, o ne taksistu dirbti.