Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: DK
Data: 2017-03-29 09:14:12
Į asmeniškumus tai čia pereini tu, nes tau žmonės, kurie racionaliai
skaičiuoja pinigus yra lopai "visiškai nereiklūs komfortui ir važiavimo
savybėms.<...>Jiems tiesiog px, kad garso izoliacijos nėra, kad audio
aparatūra apgailėtina, kondyškė mechaninė - pliusas, odinės sėdynės -
nesusipratimas, nes ant jų karšta, papildoma elektronika - šūdas, nes
genda. Na ir t.t. Jie dsg nuo normalaus automato neskiria. <...> Reik
savo poreikius išsigrynint ir susivest su galimybėm."
Man rodos dauguma šių tavo įvardintų lopų neįperka naujų premiumų, o
prie suskilusios geldos sedėt nenori, todėl renkasi alternatyvą.
Bet taip, sutinku, tau tai nesuprantama.